Nog 1 nachtje slapen ..... - Reisverslag uit Gaete, Nederland van Perry en Joke Lonkhuizen / Schotel - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen ..... - Reisverslag uit Gaete, Nederland van Perry en Joke Lonkhuizen / Schotel - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen .....

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Perry en Joke

05 April 2014 | Nederland, Gaete

Nog 1 nachtje slapen... Ik stik van de zenuwen en merk dat de tranen me hoog zitten. Pff ik, die normaal met een week al heimwee heeft , en niet weg te krijgen is van de boerderij, ik ga gewoon 5 weken naar Australië!
Toch kijk ik er heeeel erg naar uit. Ik weet niet waarom, maar Australie is gewoon een land wat ik zo graag wilde zien en beleven..
Gelukkig is Per ook heel enthousiast, op dit moment misschien nog wel meer dan ik.
We vliegen morgen om half 12 richting Abu Dhabi, daar hebben we een tussenstop van 2 uur. Van daar uit vliegen we door naar Sydney waar we maandag aankomen.
Daar gaan we met de fiets de stad verkennen.
Aangezien ik de laptop niet meeneem en de app van waarbenjij.nu niet (helemaal) werkt, weet ik niet of het lukt om ons reis verslag te blijven plaatsen. In dat geval, val ik iedereen wel lastig op facebook :-)
Vandaag nog een drukke dag met de laatste dingen die geregeld moeten worden. Iedereen komt nog even gedag zeggen en bij die gedachte schiet ik alweer vol... gaat gezellig worden :-)!!!

  • 05 April 2014 - 08:39

    Ma:

    Ik heb hem ontvangen

  • 05 April 2014 - 08:52

    Caroline Janssen-Hardam:

    Meissie toch ... ik schiet ook vol bij het lezen van jouw woorden. Heel herkenbaar!!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel spannend is ... maar WAT GAAF!!! Heerlijk samen zo'n prachtige reis maken. Geniet er onwijs veel van en kom behouden weer thuis!
    Lieve groet, Caro

  • 05 April 2014 - 09:11

    Corina Van Der Spek:

    Sterkte met het loslaten, en we wensen jullie alvast een hele goede vlucht!

  • 05 April 2014 - 10:02

    Petra:

    Hele goede reis en geniet ervan!! Ik lees graag hoe t jullie vergaat daar. Groetjes petra

  • 05 April 2014 - 10:19

    Maureen:

    Lieve Joke, hele goede reis...geniet lekker....erg gaaf naar Aussie...xx

  • 05 April 2014 - 10:38

    Nellie:

    gaaf! zou ik ook nog wel eens willen doen... Wie past er nu op de farm?
    Heel veel plezier in elk geval en ik hoop dat het lukt om af en toe een berichtje te plaatsen :)

  • 05 April 2014 - 11:23

    Jolanda:

    Lieve Joke en Perry,

    Heel spannend maar het wordt vast een prachtige reis.
    Een hele goede reis en geniet er van. Veel plezier!!!

    Xx de tillemannetjes

  • 05 April 2014 - 11:53

    Ingrid:

    Ik ga je volgen .. lekker genieten

  • 05 April 2014 - 13:03

    Mirjam Stoop:

    Ik wens jullie een super reis tegemoet. En ik weet nu al dat ik er hier eentje 5 weken met heimwee thuis heb.

  • 05 April 2014 - 13:38

    Harriët:

    Helemaal te begrijpen Joke, maar jullie laten alles goed geregeld achter ! Dus ik zeg GENIETEN !! X

  • 05 April 2014 - 20:48

    Tante JANNY:

    Ik wens jullie een hele goede vlucht.
    Fijne vacantie.
    Geniet van de 5 weken samen!!!
    Dikke kus.
    TANTE JANNY

  • 05 April 2014 - 23:30

    Sharon :

    Ik schiet ook vol van de gedachten dat ik jullie zo lang moet missen!! Maar gun het jullie zo!! Times flies when you're having fun!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gaete

Perry en Joke

Actief sinds 02 April 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 5468

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 09 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: