ik ga op reis en ik neem mee... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Perry en Joke Lonkhuizen / Schotel - WaarBenJij.nu ik ga op reis en ik neem mee... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Perry en Joke Lonkhuizen / Schotel - WaarBenJij.nu

ik ga op reis en ik neem mee...

Blijf op de hoogte en volg Perry en Joke

02 April 2014 | Nederland, Dordrecht


Ik ga op reis en ik neem mee......
Nog 4 dagen en dan is het zover...
wij gaan op reis naar het mooie en verre Australië.
Iedereen vraagt of we de koffers al gepakt hebben... Nee dus :-)
Zoals altijd gebeurd dat bij mij op het laatste moment, maar het komt altijd goed... ( als per mij helpt )
Deze week nog de laatste dingen regelen en ik hoop dat onze reispapieren op tijd zullen zijn :-( Deze zijn helaas nog niet binnen. vrijdag en zaterdag zullen wel drukke dagen worden. Ook wel heel spannend om alles "achter te laten " Ben ik niet echt goed in merk ik wel..
We tellen af......

  • 02 April 2014 - 11:31

    Desiree:

    Leuk voor jullie! Een mooie en lange
    vakantie lekker met zijn 2. Komt me bekend
    voor koffers pakken op het laatste moment ;-)
    Heel veel plezier en we zullen jullie hier volgen.
    Liefs Dees en Jas

  • 02 April 2014 - 15:49

    Robin:

    Spannend! Leuk om jullie zo te volgen!
    Heel veel plezier, en geniet er van.

    Liefs Robin

  • 02 April 2014 - 21:43

    Astrid De Visser:

    Veel plezier geniet ervan

  • 03 April 2014 - 23:57

    Sharon :

    Vanaf nu ben ik ook aangemeld
    Gelukkig zijn jullie nog niet weg!
    Vind het ook erg spannend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Perry en Joke

Actief sinds 02 April 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5467

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 09 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: